Apparatuur

Apparatuur

De optimale werkplek

Wat de optimale werkplek is, bepaalt een groot deel de situatie en omgeving waar je werkt. Op kantoor heb je andere behoeftes dan onderweg of thuis. Creaforti weet dat vanuit eigen ervaring en ervaring van duizenden gebruikers die wij dagelijks ondersteunen. Wij adviseren en leveren apparatuur. Uiteraard met service die je echt verder helpt. 

Levering

Levering

Voor de flexibele werkplek en de mobiele werker leveren wij smartphones en tablets en bijbehorende randapparatuur. Creaforti is onder andere business partner van Apple, Microsoft en Samsung. Met onze dienst ‘Zero Touch Service’ kan de gebruiker gelijk aan de slag. En uiteraard zorgen we er voor dat alle apparatuur en gegevens beveiligd zijn.

Voor de vaste werkplek en internettelefonie zijn we leverancier voor (IP) toestellen van bijvoorbeeld Yealink en accessoires zoals vastnet headsets, van Jabra en Plantronics. Alles om ook op kantoor Lekker Werken mogelijk te maken.

Bij het bouwen van een betrouwbaar netwerk zetten we switches en routers in van onder andere Cisco.

Of je werkplek nu op kantoor, thuis of onderweg is. In alle gevallen is ons doel het realiseren van de meest optimale werkplek voor de gebruiker en situatie.
Tip: Bel of mail ons de bestelling en wij bezorgen op elk gewenst adres. We leveren 98% van de bestellingen de volgende werkdag.
 
Training

Training

De werkplek uitrusten met apparatuur en apps is één, maar het optimaal gebruiken maakt het verschil.

Een gebruiker is doorgaans niet zomaar vertrouwd met wat de nieuwe apparatuur en software allemaal kan. En dat is steeds meer. Of het nu gaat om een gebruiker van een smartphone of het wegwijs maken van de telefoniste of call center medewerker.

Een gebruikerstraining is geen overbodige luxe. Creaforti verzorgt de training en helpt je bij alles wat daarbij komt kijken.

Neem contact op

Het sjouwen met grote mappen is verleden tijd: men kan nu op kantoor, onderweg en thuis zonder problemen aan het werk.
Vooraf instellen

Vooraf instellen

We houden het niet bij leveren alleen. Aan de hand van gemaakte afspraken stellen we het toestel voor levering in en registreren we de apparatuurgegevens en eventueel ook die van de gebruiker. Dit alles leggen we vast in een overzichtelijk Plan van Aanpak.

Creaforti weet als geen ander wat nuttige en productieve apps zijn. We leveren apparatuur uit met deze apps en naar wens met (bedrijf)applicaties en specifieke software. Voorconfigureren noemen we dat. Ook overzetten van gegevens van het ene naar het andere apparaat, het backuppen, of ‘naar de cloud’ brengen van gegevens behoort tot de mogelijkheden. Denk ook aan apparatuur voorzien van de meest recente software update.
Doel van dit alles: geen tijdverlies, de gebruiker kan gelijk en veilig aan de slag.

Hieronder toelichting op onze hardware diensten Zero Touch Service en Toestel uitrol.

Zero Touch Service

Voor apparatuur van onder andere Samsung en Apple bieden we zogenaamde ‘Zero Touch Services’. Zodra de gebruiker het apparaat uit de verpakking haalt, kan deze er gelijk mee aan de slag. Creaforti heeft alles al ingesteld. Dit doen we bijvoorbeeld via Samsung KNOX en Apple DEP programma’s. Dit in combinatie met een (bestaand) Mobile Device Management (MDM) tool.

Meer over de voordelen van Mobile Device Management?
Download deze klantcase

Toestel uitrol

Gaan alle gebruikers in één keer over op een ander apparaat of introduceer je bijvoorbeeld tablets of het gebruik van IP toestellen? Dan is de dienst Toestel Uitrol een uitkomst.
Creaforti biedt op diverse niveaus ondersteuning. Al dan niet in combinatie met andere diensten zoals ‘Overstapservice’.

Het de gebruiker makkelijk maken

We maken het de gebruiker graag zo makkelijk mogelijk om na ontvangst van apparatuur gelijk aan de slag te gaan. In voorkomende gevallen (vaak bij grotere aantallen toestellen tegelijk) stellen we voor het uitleveren en instellen van toestellen een praktisch Plan van Aanpak op. Hierin spreken we af wat Creaforti doet om gebruikers te helpen.

Denk aan:
  • Voorkom verlies van informatie: Overzetten van gegevens van oude naar nieuw toestel
  • Toestel en gegevens beveiligen
  • Gebruikers vertrouwd met nieuwe functionaliteiten: Uitleg op locatie
  • Direct aan de slag: Apparaten voorzien van standaard instellingen en programmatuur
  • Zelfstandigheid gebruiker: Handig naslagwerk op maat
Neem contact op
Ondersteuning

Ondersteuning

Het blijft niet bij leveren alleen. Creaforti biedt verschillende diensten om het de gebruiker zo makkelijk mogelijk te maken. Zowel ondersteuning bij eerste gebruik als bij storingen. Medewerkers van a tot z ontzorgen? Check dan onze Service & Beheer dienstverlening.
 
Reparatie

Reparatie

Repareren moet vakkundig en betrouwbaar gebeuren. Kleine problemen lossen we zelf op, voor grote reparaties schakelen we de fabrikant in. Zowel voor garantie-afhandeling als voor schadegevallen. In 90% van de gevallen voeren we de reparatie binnen veertien werkdagen uit. We houden je op de hoogte van de status, zodat je weet wat er speelt. Natuurlijk bieden we de optie om gebruik maken van een leen & omruil (swap) service.


100% zorgeloos: Medewerker optimale beschikbaarheid

Het is eigenlijk niet meer denkbaar dat een kenniswerker zonder een smartphone of tablet goed zijn werk kan doen. Creaforti geeft op basis van jarenlange ervaring een advies over het op voorraad nemen van leen of omruil toestellen. Op locatie of bij Creaforti. In het laatste geval levert Creaforti het toestel uiteraard compleet werkend uit.

Creaforti werkt aan een Lifecycle Management programma. Het van begin tot het eind faciliteren van de apparatuur: levering, reparatie en inname. Ook wel bekend als Cradle to Grave Services.

Neem contact op

Interesse? Of heeft u vragen?

Heeft u interesse of heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op.
Wij zijn telefonisch te bereiken via 026 3245200

Handige tips per e-mail

Leer steeds iets nieuws van onze experts
Max. 1 e-mail per week. Uitschrijven kan op elk moment.
Blijf op de hoogte of stel je vraag