Service & Beheer

Service & Beheer

Service & Beheer op maat: Altijd een expert aan de lijn

Ons team staat altijd voor je klaar, zodat jij optimaal kunt werken. Heb je geen eigen beheerder? Dan pakt Creaforti deze rol in samenwerking met leveranciers. Maar net wat het beste past.

Direct naar Handleidingen & Downloads

 
Beheer uitbesteden

Beheer uitbesteden

Bedrijven, groot en klein, weten ons goed te vinden voor uitbesteden van specialistisch werk. Uitbesteden van beheer zit in een stroomversnelling. Logisch, ICT managers vervullen meer en meer de rol van informatie manager: focus op de core business en continu optimaliseren van bedrijfsprocessen. Geen tijdverlies aan randzaken. De bestaande beheerder neemt de rol van regiemanager: het begeleiden van externe partners. Op deze manier is je bedrijf altijd gegarandeerd van de meest up-to-date kennis.

Onze mensen van de Service & Beheer afdeling zijn dagelijks in de weer om tienduizenden gebruikers optimaal te laten werken. Dit doen we op twee niveaus: ondersteuning aan de intern beheerder en aan de gebruiker rechtstreeks. Heb je geen eigen beheerder? Dan pakt Creaforti deze rol. Al dan niet in samenwerking met bestaande leveranciers. Maar net wat het beste past.

Periodiek ontvang je een rapportage over de gemelde incidenten en interventies. Naar wens ook registratie van serie (IMEI) nummers en status van garantie- en reparatieafhandeling. We kunnen zelfs apparatuur vooraf configureren en administratief aan gebruikers koppelen. Alles afgestemd op de wens en verwachting. Dit alles via ons professioneel registratiesysteem Topdesk.
Ondersteuning beheerder

Ondersteuning beheerder

Degene die verantwoordelijk is voor beheer, al dan niet vanuit een (ICT) helpdeskafdeling, moet vaak veel bordjes hooghouden, dient allerlei expertise in huis hebben en gebruikers tevreden te houden. Dat lukt niet altijd. Op dat moment biedt onze expertise uitkomst. Wij zijn hen van dienst met alle voorkomende werkzaamheden op het gebied van de verbinding naar de werkplek en vraagstukken rondom apparatuur en apps.

Beheerders zijn onze meest kritische klanten, omdat zij van de hoed en de rand weten en technisch specialistische vragen stellen. Daarom zijn we trots dat zij onze ondersteuning waarderen met een ruime 8.

neem contact op
De mensen van Creaforti weten waar ze het over hebben. En daarbij is het contact altijd plezierig en direct. Afspraak is afspraak, en daar houden ze zich aan.
Ondersteuning gebruiker

Ondersteuning gebruiker

Gebruikers willen Lekker Werken. Op kantoor, thuis en onderweg. Werkt iets niet naar behoren, hebben ze vragen over bijvoorbeeld apparatuur of de verbinding, dan nemen zij rechtstreeks contact op met onze mensen van Service & Beheer. Zij lossen dit op.
Ook zorgen wij ervoor dat de gewenste apps beschikbaar zijn en dat informatie veilig is. Niets zo vervelend dan dat gegevens op straat komen te liggen.

De interne beheerder of helpdesk kan met een gerust hart loslaten en zijn of hun kennis inzetten voor ontwikkeling van de eigen organisatie.

Neem contact op
 
Beheer MDM portal

Beheer MDM portal

Ondersteuning aan eindgebruikers is uit te breiden met het beheer van de (bestaande) toestelbeveiliging (MDM) portal. Op deze manier bieden we op afstand eenvoudig en efficiënt ondersteuning aan de individuele gebruiker.

Het maakt daarbij niet uit of het bestaande MDM licenties betreft, of dat dit via Creaforti is geregeld. Of het nu gaat om Intune, Mobile Iron, of willekeurig welke MDM dienst dan ook. Wij kunnen in alle gevallen de apparatuur functioneel beheren en de gebruiker bij calamiteiten snel op weg helpen.

Lees hieronder toelichting op het beheren van de MDM omgeving. Wij noemen dit 'Functioneel Beheer'.

Voorrang geven aan veiligheid en beschermen privacy

Met MDM beheersoftware voorzie je apparatuur eenvoudig en snel van de gewenste apps en de gegevens en documenten op het apparaat zijn beveiligd. Dit laatste is ook van toepassing bij privé gebruik van smartphones en tablets. Met het thuis downloaden van vertrouwelijke documenten, belanden ze buiten de bedrijfsmuren. Andersom kan ook. Bij het schoonmaken van het toestel bij uitdiensttreding wil je de zekerheid dat privébestanden beschikbaar blijven.

Met functioneel beheer kun je autorisaties geven of blokkades opwerpen, het bedrijfsnetwerk beschermen tegen ongeschikte of niet passende apps en zo ook trends of vaak voorkomende problemen signaleren. Kortom, functioneel beheer geeft de gebruiker alle vrijheid en de organisatie de regie.
De mogelijkheden in één oogopslag:
    • Instellen van onder andere Exchange, WiFi en APN
    • Schoonmaken (´wipen´) toestel bij diefstal of verlies
    • Toestellen op afstand beheren en configureren
    • Beveiligen van bedrijfskritische gegevens
    Neem contact op
     
    Reparatie

    Reparatie

    Repareren moet vakkundig en betrouwbaar gebeuren. Kleine problemen lossen we zelf op, voor grote reparaties schakelen we de fabrikant in. Zowel voor garantie-afhandeling als voor schadegevallen. In 90% van de gevallen voeren we de reparatie binnen veertien werkdagen uit. We houden je op de hoogte van de status, zodat je weet wat er speelt. Natuurlijk bieden we de optie om gebruik maken van een leen & omruil (swap) service.


    100% zorgeloos: Medewerker optimale beschikbaarheid
    Het is eigenlijk niet meer denkbaar dat een kenniswerker zonder een smartphone of tablet goed zijn werk kan doen. Creaforti geeft op basis van jarenlange ervaring een advies over het op voorraad nemen van leen of omruil toestellen. Op locatie of bij Creaforti. In het laatste geval levert Creaforti het toestel uiteraard compleet werkend uit.

    Handige tips per e-mail

    Leer steeds iets nieuws van onze experts
    Max. 1 e-mail per week. Uitschrijven kan op elk moment.
    Blijf op de hoogte of stel je vraag