Verbindingen

Verbindingen

 
Telefonie

Telefonie

Traditioneel ISDN verdwijnt. Cloud telefonie is de nieuwe standaard. De telefonie als onderdeel van de ICT infra. De mogelijkheden zijn enorm.

Steeds meer bedrijven hebben geen eigen telefooncentrale meer. De centrale staat in de ‘cloud’. Ook wel hosted telefonie. Veel klanten kiezen voor een geïntegreerde oplossing van KPN of Vodafone. Met het vaste nummer mobiel bereikbaar. En daar blijft het niet bij. Naar wens integreren we telefonie in de ICT omgeving. Want bellen gaat verder dan contact via de telefoon. Een goed voorbeeld is het inzetten van Skype for Business als onderdeel van Microsoft Office 365. Of bekijk hier de voordelen van flexwerken met Vodafone One Net.

Wat voor je bedrijf het beste is, bepalen we aan de hand van een gedegen inventarisatie van wensen en eisen. Waarbij de klantvraag volgens ons niet zonder meer ook de klantbehoefte is. Daar komt onze kennis om de hoek kijken.
En voordat we aan de slag gaan, voeren we in overleg een dekkingsmeting uit om na te gaan of de aangeboden oplossing daadwerkelijk binnen het pand werkt.


Neem contact op
Ze voelen heel goed aan wat er leeft bij jou als klant. Ze spreken jouw taal; niet de taal van bits en bytes.
 
Mobiele data

Mobiele data

Er gaat enorm veel data verkeer over het mobiele netwerk. Het 4G netwerk kenmerkt zich door hoge snelheid en de databundels groeien. Daarnaast staat 5G alweer voor de deur. We verwachten dan ook dat de toename voorlopig nog niet ten einde is. Creaforti adviseert en levert allerlei soorten mobiele data verbindingen. In de vorm van individuele bundels, groepsbundels en maatwerk.

Naast mobiele data voor persoonlijke apparatuur als laptops en tablets, wordt mobiele data ook ingezet voor professionele en industriële toepassingen (ook wel bekend als M2M). Alles staat meer en meer met elkaar in verbinding. Ook daar hebben we een mooie term voor: Internet of Things, beter bekend als IoT. De versneller hiervan is naar verwachting het LoRa netwerk.

Vertel mij alles

Glasvezel

Glasvezel

Wil je een snelle verbinding naar je pand? Creaforti kan eenvoudig nagaan of een glasvezel aansluiting mogelijk is en of dit rendabel is. Zo ja, dan zorgen wij ook voor deze aansluiting. Over glasvezel kan je ook allerlei andere diensten dan alleen telefonie en internet afnemen. Denk bijvoorbeeld aan realtime camerabeveiliging van je pand. Creaforti werkt samen met diverse gespecialiseerde partners om het maximale voor je uit de glasverbinding te halen.

Glasvezel is ook uitermate geschikt om met een zogenaamde IP-VPN meerdere vestigingen te koppelen en gegevens eenvoudig uit te wisselen. Het maakt het ook eenvoudig nog maar met 1 eigen telefooncentrale te werken of een telefooncentrale op afstand (cloud telefonie).

Neem contact op
 
WiFi

WiFi

Een verbinding in het pand via wifi is voor bijna iedereen gemeengoed. Voornamelijk voor data.

Spraak via wifi is voor de meeste bedrijven niet vanzelfsprekend. Gewoonweg omdat men daar eerder niet mee te maken had. Toch kan dit handig zijn. Denk maar aan bellen via Whatsapp of Facetime. Apps die vaak via wifi in verbinding staan met het toestel.

Creaforti regelt dat uw wifi netwerk up-to-date is voor zowel spraak als data. En belangrijk: dat dit alles veilig gebeurt!

Neem contact op

LoRa

LoRa

Het openbaar LoRa netwerk is in ontwikkeling. Er zijn al diverse private netwerken.

KPN bouwt aan een landelijk dekkend netwerk. Creaforti volgt deze ontwikkelingen op de voet en voert testprojecten uit. Dit doen we samen met diverse partners. In Arnhem bijvoorbeeld met Luminis.

meer informatie
Overstapservice

Overstapservice

Stap je over naar een andere leverancier, dan wil je dat dit zo geruisloos mogelijk gebeurt. Voor je bedrijf, je klanten en voor je mensen. Of het nu gaat om een nieuwe glasvezelaansluiting naar je pand, of een mobiel abonnement. Creaforti biedt hiervoor de Overstapservice.

Onze adviseur of projectmanager is tijdens de overstapservice een verlengstuk van je eigen organisatie. Hij helpt bij het opstellen van het plan en begeleidt de overstap. Zowel de implementatie als de rol van vraagbaak voor medewerkers. Onze afdeling Service & Beheer helpt hem daarbij.

Neem contact op

Interesse? Of heeft u vragen?

Heeft u interesse of heeft u nog vragen, neem dan contact met ons op.
Wij zijn telefonisch te bereiken via 026 3245200.

Handige tips per e-mail

Leer steeds iets nieuws van onze experts
Max. 1 e-mail per week. Uitschrijven kan op elk moment.
Blijf op de hoogte of stel je vraag